Je twittert namens klanten en helpt ze de social media revolutie door

Is Twitter een onderdeel van je leven? Weet jij je volgers te boeien met leuke, interessante, verrassende en grappige tweets? Heb je een goed inlevingsvermogen en ben je breed geïnteresseerd? Dan is dit je kans om Twitter-specialist te worden bij Twitterburo. Sinds de zomer van 2011 helpen wij hele verschillende MKB-bedrijven met het beheren van hun Twitter-account. Simpelweg komt het erop neer dat onze klanten snappen dat er een social media revolutie gaande is, alleen weten ze niet goed hoe ze hierop moeten anticiperen. Wij wel. Wij helpen ze met het opzetten van een Twitter-account, versturen iedere week tweets en zorgen voor veel relevante volgers. Lijkt het jou wel wat om voor ons aan de slag te gaan en te twitteren voor onze klanten? Lees dan snel verder!

Wat verwachten we van onze nieuwe Twitter-specialisten?

Als Twitter-specialist sta je continu in contact met onze klanten en via Twitter heb je weer contact met honderden klanten van hen. Daarom is het niet zo gek dat we bepaalde functie-eisen stellen aan onze nieuwe medewerkers. Wat verwachten we van jou?

  • Je bent een ervaren twitteraar en hebt ruime ervaring met Twitter
  • Je hebt minimaal hbo werk-/denkniveau
  • Je kunt vlekkeloos Nederlands schrijven
  • Je bent creatief met taal
  • Je bent breed geïnteresseerd
  • Je hebt inlevingsvermogen
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je hebt een winnaarsmentaliteit

Ben jij de nieuwe Twitter-specialist die wij zoeken? Laat het ons weten en stuur je cv + motivatie naar vacatures@twitterburo.nl.

Recente Tweets