Wij twitteren voor en namens u
Wilt u graag twitteren als ondernemer, maar heeft u er simpelweg geen tijd voor? Twitterburo kan dat voor u doen tegen een zeer laag tarief. Zoals u misschien al heeft gelezen gaat twitteren een stuk verder dan alleen het plaatsen van een aantal interessante tweets. Er komt namelijk heel wat bij kijken om een succesvolle Twitter-account op te starten en te onderhouden. Zo wordt uw Twitter-account iedere maand minimaal 8 uur door ons gemanaged. Het stappenplan hieronder maakt duidelijk wat wij precies voor u doen als we voor en namens u twitteren.
1. Telefonisch interview + research
Wat voor bedrijf heeft u en wat doet u precies? Doordat wij ons duidelijk in uw bedrijf verdiepen en alles te weten komen over de bedrijfsfilosofie en alle werkzaamheden zijn wij in staat om niet namens uw bedrijf te twitteren, maar als uw bedrijf.
2. Opstarten Twitter-account
Na de researchfase maken wij een Twitter-account aan voor uw bedrijf, zorgen we voor een relevante profielfoto en schrijven we een interessant profiel van maximaal 160 tekens. Het is erg belangrijk om een goede profielschets van uw bedrijf weer te geven, want een interessant profiel zorgt ervoor dat andere twitteraars u sneller zullen volgen.
3. De eerste tweets
Als uw Twitter-account is opgestart beginnen wij met het versturen van de eerste tweets. Dit kan gaan over ontwikkelingen binnen uw bedrijf, interessante gesprekken die u heeft gevoerd of iets wat u interessant vindt, zoals een online artikel uit een vakblad. Als de eerste tweets verstuurd zijn heeft de buitenwereld een goed beeld van uw bedrijf en is het duidelijk waar u zoal over twittert.
4. Netwerk opbouwen
De volgende stap is het opbouwen van uw netwerk. We beginnen bij de mensen die u kent, zoals werknemers/collega’s, klanten, opdrachtgevers, etc. Dit is het begin van het ontstaan van een omvangrijk en divers netwerk! Stapje voor stapje wordt uw netwerk groter en groter en gaan we ook voor u op zoek naar potentiële klanten.
5. Netwerk onderhouden
Twitter leent zich perfect om uw goede imago en reputatie te tonen en te versterken. Door continu in contact te staan met (potentiële) klanten kunt u altijd hun gedachten en ervaringen volgen, maar hen ook adviseren als ze met vragen zitten. Twitter wordt niet voor niets door veel bedrijven ingezet als een vorm van klantenservice. Wij zorgen altijd voor warme banden met uw achterban op Twitter. Door goodwill te kweken en vragen te beantwoorden van uw volgers zullen zij, indien ze een product of dienst willen afnemen, het sneller aan u gunnen of u aanbevelen aan hun netwerk.
6. Resultaten boeken
Veel volgers en een goede reputatie en imago op Twitter zorgen ervoor dat u resultaten zult gaan boeken. Naast het behalen en verstevigen van een goede reputatie en een goed imago bedoelen we hiermee een hogere omzet.
Wij bieden u de mogelijkheid om uw bedrijf tot een succes te maken op Twitter. Maak hier gebruik van en neem contact met ons op.